Friday, January 6, 2012

13. spørgsmål: Mister du nogensinde overblikket?


I dag stilte jeg følgende spørgsmål: Mister du somme tider overblikket på Facebook? Hvordan/hvad sker der? Hvad fik dig til at miste overblikket?

1) nej - men kan godt nogle gange savner der sker lidt mere. Der er for meget censur på det der kommer igennem til mig ...

2) Ja, specielt nu med den nye profil / timeline eller hvad det hedder. Synes den pt. er uoverskuelig at finde rundt i. Derudover kan man til tider være i tvivl om hvem der kan se hvad (hvilket bevirker at jeg går ud fra at alle kan læse alt).

3) Jeg kan miste overblikket hvis der pludselig bliver ændret i layoutet. Som nu det nye med tidslinjen - hvad er nu lige det for noget?!? - Jeg skal lige vænne mig til det/sætte mig mere ind i det, før det bliver integreret hos mig.

4) Eeh? Nu er Facebook jo ikke rocket science...KAN man miste overbikket herinde?!?

5) Heller ikke mig, nogle gange når de har lavet om skal jeg da lige lede efter visse ting. men klare den lige :)   

No comments:

Post a Comment